Skip to content
niedziela, 21 grudnia, 2025
Latest:
  • Dobry czas na leczenie zaćmy
  • Komfort intymny kobiet – bolesne blizny, uciążliwe zrosty, rozstępy i dyskomfort okolic intymnych, to nie konieczność! Na czym polega regeneracja okolic intymnych po ciąży i porodzie?
  • Ponad połowa Polaków stresuje się przynajmniej raz w tygodniu!
  • Jesienna chandra? Zjedz kaszę na poprawę humoru!
  • Oparzenia i trudno gojące się rany – co zrobić, gdy rana nie chce się goić?
Przejmij scenę razem z Rockstar

Zdrowie bez leków. Czy to możliwe?

Zdrovie – aktualności i wiadomości prasowe: medycyna domowa w walce z bakteriami i wirusami

  • zdrovie.pl
  • Aktualności
  • Choroby
  • Dieta
  • Uroda
  • Poradnik
  • Zdrowie
  • Żywienie
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia, 202121 kwietnia, 2021 zdrovie.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://www.zdrovie.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://www.zdrovie.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink wiki #company of rockstar energy drink #rockstar energy drink sugar #rockstar energy drink uk #rockstar energy drink refrigerator #rockstar energy drink hat
  • ← Czy w wersji bez glutenu słodkości mogą być równie smaczne? Pyszne bezglutenowe przekąski
  • Nauczyłam się prosić i proszę o wsparcie →
Ciekawe artykuły

Zanim dopadnie nas przeziębienie

Zanim dopadnie nas przeziębienie
Wiosna, nawet jeśli następuje po zimie, której nie było, niesie ze sobą szereg męczących dla naszego organizmu, zmian. Zbyt szybkie zmiany w środowisku dają efekt […]

Druga młodość chałwy – za co kochają ją Polacy?

Druga młodość chałwy – za co kochają ją Polacy?
Warszawa 2020-08-25 Druga młodość chałwy – za co kochają ją Polacy? Chałwa to przekąska, która jest lubiana i doceniana przez Polaków, ale dziś jej klasyczny […]

Zapytaj stomatologa: Białe plamki na zębach? Przyczyną może być nadmiar fluoru!

Zapytaj stomatologa: Białe plamki na zębach? Przyczyną może być nadmiar fluoru!
Zapytaj stomatologa: Białe plamki na zębach? Przyczyną może być nadmiar fluoru! Co za dużo, to nie zdrowo – to stare porzekadło można odnieść również do […]

Nestmedic poszerza współpracę ze szpitalem w Białej Podlaskiej

Nestmedic poszerza współpracę ze szpitalem w Białej Podlaskiej
Informacja prasowa Wrocław, 10 grudnia 2019 r. Nestmedic poszerza współpracę ze szpitalem w Białej Podlaskiej Pregnabit – telemedyczny system KTG, flagowy projekt firmy Nestmedic systematycznie […]

Radość, beztroska, zabawa

Radość, beztroska, zabawa
Materiał prasowy Visolvitowy Dzień Dziecka! Niech radość trwa cały rok! Radość, beztroska, zabawa… Dzień Dziecka to ten szczególny czas dla wszystkich najmłodszych. Spraw, aby Twoje […]

Aktywne wakacje: jak przygotować się do spływu kajakowego?

Aktywne wakacje: jak przygotować się do spływu kajakowego?
Informacja prasowa 4 lipca 2018, Warszawa Aktywne wakacje: jak przygotować się do spływu kajakowego? Okres wakacyjny i piękna pogoda zachęcają do aktywności na świeżym powietrzu. […]

Jak stworzyć niezapomniane święta?

Jak stworzyć niezapomniane święta?
Nadchodzą długo wyczekiwane święta – czas radości, rodzinnych przygotowań, wspólnych spotkań przy stole… I chodź w tym roku święta będą inne niż zwykle, to warto podtrzymać tradycje i celebrować wyjątkowe chwile wr

Urządzenia KTG Pregnabit zadbają o bezpieczeństwo ciężarnych mieszkanek gminy Kurów

Urządzenia KTG Pregnabit zadbają o bezpieczeństwo ciężarnych mieszkanek gminy Kurów
O wypożyczenie urządzenia KTG Pregnabit mogą ubiegać się ciężarne kobiety w ciąży pojedynczej zamieszkałe w gminie Kurów po ukończeniu 32 tygodnia ciąży. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są

Leczyć czy nie leczyć – poznaj prawdę o mleczakach

Leczyć czy nie leczyć – poznaj prawdę o mleczakach
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 25 września 2019r. Leczyć czy nie leczyć – poznaj prawdę o mleczakach Leczenie zębów mlecznych swoich pociech dla każdego rodzica powinno być […]

Biofilm w jamie ustnej,. o co chodzi?

Biofilm w jamie ustnej,. o co chodzi?
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, 6 lutego 2020 r. Biofilm w jamie ustnej… o co chodzi? Promienny uśmiech i przyjazne nastawienie otwiera wiele drzwi. Jednak, żeby bez […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
grudzień 2025
P W Ś C P S N
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
miod w uszach, jak pozbyc sie goraczki, sennik odejscie, sennik miód w uszach, ruch to zdrowie, jak pozbyć się gorączki, grzyby sennik, grejpfrut zielony, Wyciskanie pryszcza, liszaj zdjcia
Polecamy
    kursy norweskiego, język norweskiego, kursy wakacyjne , język norweski kursy norweskiego, język norweskiego, kursy wakacyjne , język norweski kursy norweskiego, język norweskiego, kursy wakacyjne , język norweski
grejpfrut zielony, czepek na basenie, sennik odejscie, liszaj obraczkowy, grapefruit właściwości, wartosci odzywcze grejfruta, liszaj zdjcia, liszaj obrączkowy wikipedia, sennik miód w uszach, jak wzbudzić zazdrość w kobiecie
Tagi
BIZNESCOVID-19FinanseFirmaGospodarkaHandelINNOWACJEIT i technologiejakjestkoronawirusktlifestyleNieruchomościpandemiapandemia koronawirusaProblemy społecznetakTransportzdrowie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.