Informacja prasowaGrajewo, 11 sierpnia 2020Hasło „superfood” przewija się w mediach od kilku lat, ale co tak naprawdę oznacza? Jak się okazuje, często wybieramy tego typu produkty nieświadomie. Co więcej na polskim rynku j
Jesienna aura zwiastuje nieuchronny spadek odporności. Jednak chronić się możemy nie tylko dzięki systematycznemu zwiększaniu warstw odzieży. Znacznie skuteczniejsze, niż ochrona przed tym co na zewnątrz, stanie się wzmocnien
Informacja prasowaCyfrowe zmęczenie wzroku – coraz częstsza dolegliwość, o której wie tylko 15% z nas.Prawie 85% badanych Polaków* przyznaje, że nie ma wystarczającej wiedzy na temat cyfrowego zmęczenia wzroku, a połowa z
Informacja prasowaPoznań, 12 lipca 2017Waga jako drażliwy temat: jak rozmawiać z nastolatką?Mamo, jestem zbyt gruba! Wszystkie koleżanki w klasie są szczuplejsze ode mnie! – jeśli nie raz słyszałaś z ust swojej pociechy
Każdy marzy o pięknych zębach. Eksperymentujemy z różnymi produktami do ich pielęgnacji, ale często zapominamy o najważniejszym – ich zdrowiu. Jak zatem dbać o idealny uśmiech oraz na co zwracać uwagę przy wyborze produkt
Informacja prasowaWarszawa, 21 stycznia 2020 r.Burger czy sałatka? – Polacy coraz chętniej eliminują mięso z dietyCoraz więcej osób deklaruje rezygnację z mięsa lub znacząco ogranicza jego spożycie – niespełna 12% prz
2 października 2019 r.Naukowcy z UW i WUM połączyli siły z myślą o przyszłości medycynyDalszy postęp w medycynie wymaga nie tylko przełomowych odkryć naukowych, ale też umiejętnego wykorzystania najnowszych technologii c
WARSZAWA, 11.12.2019 r.Czy kolor ma znaczenie? Co kryje się w barwach warzyw i owocówOkrągłe, podłużne, miękkie, twarde, chropowate, gładkie, a przede wszystkim – kolorowe. Owoce i warzywa są niezwykle różnorodne nie tyl
Technologia cyfrowa niszczy wzrok!Cyfrowe zmęczenie wzroku to kolejna dolegliwość, dołączająca do niechlubnego grona problemów cywilizacyjnych. Cierpią na nią coraz młodsze osoby, a jej rozprzestrzenianie się jest tak szybk
Informacja prasowa Wrocław, 24 lutego 2021 r. Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”. Projekt ma na celu promoc